Paranna työn tuottavuutta moderneilla Microsoft 365-työkaluilla ja oivalla miten monella eri tapaa voit hyödyntää M365:n mahdollistamia digitaalisia työtapoja päivittäisessä työssäsi.

Alla muutamia esimerkkejä M365-koulutuksista, joita järjestämme niin työkaluja käyttöönotettaessa kuin myös myöhemmässä vaiheessa. Ota yhteyttä, niin räätälöimme sinun tarpeisiin sopivan koulutuksen!

Teams

Microsoftin Teams mahdollistaa uudenaikaisen tavan kommunikoida yhdessä tiimisi kanssa. Teams kuuluu osaksi M365 -kokonaisuutta. Sen avulla voit parantaa kommunikaatiota tuomalla kaikki tiimiin kuuluvat ihmiset yhteiseen työskentelytilaan, jossa he voivat keskustella, jakaa tiedostoja ja muita sisältöjä keskitetysti. Teamsin avulla voit helposti luoda ja muokata tiedostoja. Lisäksi sen avulla voit pitää videoneuvotteluita ja keskustella pikaviestimien avulla. Teamsin avulla voit halutessasi päästä eroon sähköpostiliikenteestä tai ainakin vähentää huomattavasti sähköpostien määrää.

Koulutuksen myötä opit käyttämään Teamsia monipuolisesti ja käytännönläheisesti todellisiin tilanteisiin pohjautuvilla esimerkeillä. Lisäksi opit linkittämään Teamsiin muita M365 -kokonaisuuteen kuuluvia palveluja kuten OneNote. Koulutuksessa käydään läpi muun muassa seuraavia osa-alueita:

1. Uudenlainen tapa kommunikoida
  2. Teamsin ominaisuudet
  3. Teamsin hyödyntäminen käytännön työssä

OneDrive for Business

OneDrive mahdollistaa tiedostojen tehokkaan tallentamisen ja hyödyntämisen paikasta riippumatta, koska tiedostot ovat tallessa pilvessä. Koulutuksen myötä osaat käyttää ja hallita sinulle tärkeitä tiedostoja käyttämistäsi laitteista riippumatta. OneDrive mahdollistaa tiedostojen jakamisen sinulle tärkeille henkilöille ja sidosryhmille sekä sen avulla tiedostoja voidaan käyttää yhdessä esimerkiksi samaan aikaan yhteistä dokumenttia editoiden.

Forms

Formsin avulla voit luoda kyselyjä, äänestyksiä ja testejä helposti ja nopeasti. Forms toimii selaimen kautta. Tämän koulutuksen avulla voit ottaa käyttöön kaikki sen ominaisuudet ja voit tuoda esimerkiksi kyselyn tiedot analysoitavaksi Exceliin.

OTA YHTEYTTÄ

Navigatio Oy